07 april 2009

Tappa greppet..

Det mesta glider mig ur händerna idag. Jag har tappat allt från pennor till en fullproppad tvättkorg.
Förstår inte vad det beror på.

Tur jag inte råkat vinna storvinst på Triss idag. Lotten hade säkert också glidit mig ur händerna. Och ramlat ner i närmaste gatubrunn.
Vissa dagar är det tur att man inte vinner.

En sak har jag dock inte tappat.
Nämligen hoppet om en soligt härlig påskhelg!
Onsdagen och torsdagen får gärna gå fort förbi så den fyra dagar långa ledigheten infinner sig. Längtar verkligen..
Får väl göra som man gjorde som liten när man ville att det skulle bli julafton: Lägga mig tidigt ikväll så det blir morgondag fort!

Håll nu tummarna att jag lyckas lyfta bort den bärbara datorn från knät.. utan att tappa greppet…

Med koll på greppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar