07 juli 2009

Kylig tisdag

Precis som i fjol är det just nu kallt på morgonen när man cyklar iväg till jobbet.. Bara +8 grader kl. 06.00 i morse.

Inte mycket varmare än så under hela förmiddagen.. +14 mitt på dagen, och faktiskt solsken och +17 under senare delen av eftermiddagen.

Dagen har dock varit mestadels mulen.

Småblåsigt och några väldigt korta dugg-regnskurar mitt på dagen.


Fingerört. Sådde en blandning i fjol..skulle innehålla röda, rosa, vita, gula.. En endaste vit planta och resten gula verkar vara det som behagade slå ut i min rabatt..


Dagens väder 2008:

Solig måndag.

Inrapporterat 21:14, 2008-07-07

Oj, vad det har ”droppat” in inlägg med regniga bilder på trädgårdsbloggen idag..

Tydligen regnar det söderöver.

Här i Boden har solen skinit hela dagen. (Direkt när helg övergick i vardag blev det fint väder.)

Dagens temperaturer: Tidigt på morgonen: +8 grader, och kall nordanvind. (Tog på mig vantar under cykelturen till jobbet, inte klokt..mitt i sommaren!)

Mitt på dagen: +17 grader. Fortsatt blåsigt. Enstaka stackmoln.

Nu på kvällen: +12 grader, mindre blåsigt och klarblå himmel..

Inte en droppe regn här alltså..

Kvällssol på altanen kl. 20.45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar